mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, January 29, 2010

muhasabah diri

Ari nie ari Jumaat, jam 6.13 petang. bayangkan aku berada di bumi Pahang. man. man. kenapa aku berada disini dan bukan di Johor Bahru dunia sebenarkuh. ini semua gara gara Famili Dae HM la katanya. hmmmf! xpaham aku, hati xrela untuk pemergiaannya pasal aku wasa semua menda nieyh serabot an otak aku ja. famili dae nieyh berlangsong esok hari di Suria Cherating. dan aku maseh blum bayar lagy. RM 70 sangat mahal okayh, kalau xberbaloi la event nieyh memang aku maki sumpah seranah la. manyak kowt menda laen aku buleyh buwat dr pergy ke 'majlis' sebegini. dengan aku nk setel an UPU aku nya borang lagy yang tarikh tutup nya 4 Februari dan hari ini suda 29 Januari. semua menda penting aku tinggal an pat JB. Haish naseb la badan, quwantan bandar bertuah. bertuah thu banar..

No comments: