mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, February 7, 2010

kecamuk

hye ruang bicara lama xpost entry an. totae 7 feb, aku da 2 weeks xbalik JB dan macam macam dah berlaku. aku mungkin maseh mapoo tuk menghadapi. sebab diz week buleyh balik Jb cuty selama 5 hari coz Chinese Neu Year.
Gong Xi Gong Xi Ni. :D


Famili Dae HM 111
o
lokasi : Suria Cherating, Pahang
o tarikh : 30 Jan 2009 ; Sabtu
o emosi : Ghairah ; Climax ; Seronok ; Puas
o mission : Mengenali junior dengan senior
o acara: Terompah gergasi ; Rebut kerusi ; Ikat kaki ; Lari dlm Guni
o kump : Merah ; Gegar ; Brrrrrrrrrrrrrr..

o ahli: Caca RM ; Anabella ; Ivy ; Iza ; Zai ; Sue ; Mimi ; Iqa ; Wani ; Miss Yani

College
o kelash tidak lah terlalu membebankan
o aku da last semester, dan grad. amin
o duwet harus dialirkan dengan segera ja, pasal event manyak gila
o test dan quiz sudah mula meracuni pikiran
o aku da register for paper MUET
o tiada yang menarek pun pasal college nieyh


Kau
o
jahat
o menyesal kenal kau
o maenkan perasaan aku yang ikhlas
o blah camthu ja. sapa ajar kau?
o menci kau
o harap kau xdatang atau muncul semula dalam hidop aku
o cinta ku bukannya jenis pakai buang

o loser
o taraaaaa....

Famili
o
windu sgt sgt
o xsabar nk tugu raya cina nieyh. cuty. berbaloi la juga
o cici? kehidupan di kayell yg melampau. boleh x ko kau kurangkan berangan.
o berlagak macam orang kaya. RM 450 seminggu. hotak kau la!
o abah suwo fyna bikinkan abah facebook :D


No comments: