mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, February 20, 2010

aku dengan confident nya rasa aku cantik

pernah tak korang rasa korang HAWT? thu la perasaan yang aku rasa sekarang! hahaha. Sorry! aku tak tahu kenapa tetiba hari ni aku rasa aku HAWT.
  • kua ngn umie, afiq n fyna
  • g 4 tmpt
  • jusco tebrau, city square, danga city mall & jusco bukit indah
  • rambot ari ni kelihatan cantik terurus
  • senyum memanjang ja tnpa sebab
  • umie juga punya perasaan yang sama dgn aku
  • aku rasa aku KURUS wei


semua thu kenyataan, aku tak bohong. benda ni wat aku tersenyum dan bangga ja ary ni. harap sampai bebila aku boleh tersenyum bahagia cam ni :)

No comments: