mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, February 21, 2010

ingat, pergi!

apa la yang kau dengki kan sangat dengan aku nieyh.
kau kan "konon nya lagy HOT" dari aku.
tak boleh tgk kesenangan orang lain heh?
dengki? cemburu?
iri hati?

menyampah. meluat. membenci.
mengada. melampau.
meludah.
memaki. menampar. menendang.
menyepak. membaling.
menyusahkan.
menghina. mengguris. menyumpah.

aku pun tak kuasa la nk layan kau.
tak kan la sebab tu ja kita nak bermusuh.
walau hakikatnya pun aku tak suka sebenarnya nak buat baik dengan kau.
tapi aku cuba la kan,
mana taw boleh!
ternyata mmg
tidak. tidak. tidak.tidak.tidak.

aku bukan yang kau sangkakan,
pura pura?
itu bukan aku la weyh!
diam tak bererti aku kalah,
pergi tak bererti aku mengalah,
INGAT!

mcm budak kecil la kau!

No comments: