mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, February 15, 2010

termangu

siyes jantung kuh semakin berdebar.
apa betol ke keputusan yang aku nk buwat ini.
aku takot aku xkuwat nk menghadapi nya.
walau aku taw kebenaran nya.
ia bukan lagy milik aku.

detik ini aku tunggu kan.
tapi bila hampir tiba masanya.
aku wasa tidak selesa dengan keputusan yang cuba aku lakukan.
tiada siapa buleyh membantu kecuali,
diri aku sendiry.

ya allah,
lindungi la aku dari sebarang kemungkaran dan kecelakaan,
kerna aku tidak sekuat dan semampo yang kau sangkakan.
apa ini satu kebetulan atau suratan?
aku sendiri tidak mempunyai jawapan ithu.

jika ia milik ku.
hampiri kan kami dan satukan kami.
jika ia bukan milik ku.
lupakan aku segala tentang dye.

No comments: