mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, March 12, 2010

sekian kali.

aku memang sengaja merahsiakan blog aku ini. sebab aku hanya ingin meluahkan apa yang ku wasa. bukan la niat utama ku untuk menjadikannya sebagai bacaan umum. tp aku terpikir sapai bila harus bersembunyi? jika teros bersembunyi maka kebelakang la engkau dengan persoalan yang bercelaru, jady aku ambil keputusan tuk membuka ruang bicara ku kepada umum. dan tiada niat tuk aku menyakiti atau mengasari dalam penulisan kuh. walaupun hakikat sebenarnya aku cuba tuk mengekspersikannya. maaf jika ada yang terasa, maaf jika ada yang tersinggung dan maaf jika ada yang membenci. ini hanya luahan tanpa mata. terima kaseh.

No comments: