mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, March 1, 2010

untuk KAKAK

3.30 am - pada saat dan ketika ini, jam, detik atau waktu tidak memberikan apa apa makna bagy kuh. jiwa kuh kosong haty ku tidak berlagu seperti malam malam sebelum ini yang sepatotnya sudah dibuai mimpi tanpa cacat cela nya. mungkin ada kesilapan atau kecacatan yang berlaku tanpa atau memang disedari.

kadang aku akan melukai haty orang yang aku sayang tanpa aku sedari, tapi percaya la yang aku bukan sengaja untuk menyakitinya. dan maaf kan aku atas keterlanjuran kuh. aku taw aku bukan sesempurna yang kau fikirkan dan aku juga tidak mampoo tuk menjady sempurna seperti apa yang kau fikirkan. aku hanya aku. dan aku tidak buleyh tuk tewos berlakon menjady owunk laen demi kebahagiaan kau dan aku. sekali lagy maafkan ku.

hati ini begithu bahagia bila ada yang menyayangi sepenuh aty. dan aku hargai kaseh sayang ithu. tp aku sia sia kannya dengan tanpa wasa salah. berguna kah aku? layak kah aku tuk tewos disayangi? kau memang begithu sempurna tuk kuh. dalam gurau senda kuh menyakiti mu tanpa aku sedari. apa tidak kau terasa? apa kau tidak perasaan kan nya? atau kau pura pura tidak memahami kerna kaseh sayang yang mendalam dari kau untuk kuh?

mengenali mu satu anugerah. kau insan yang begithu berharga bagykuh. maafkan kerna tidak dapat menjady yang terbaek untukmu. tetapi percaya la ku tidak kan pernah melupakan mu.

SARAH HUSSIN,
awak kakak yang terbaek pernah saya ada.
I LOVE UE! IM SORRY COZ MAKE UE HURT!

No comments: