mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, April 30, 2010

aku ada , kau ada ?

Bila sudah berada di atas badan suami berbekal kan penghawa dingin yang begithu memberangsangkan , jangan mimpilah yang aku akan ke mana mana. pasty manyak alasan yang akan aku berikan untuk terus bersama suami kuh :D

pintu nk jupa suami .
Hannah Montana githu.
adek aku punya keja la ;p

segala ajakkan atau sapaan memang aku xlayan, maklom isteri kena patoh ngn suami okayh ;p t nusyhuz. HAHAHAHAAHA.
ini la suami aku !
agak serabot sikit pasal aku bawu pas "maen" ngn dye tady ;D
shuka shuka shuka.

kepuasannya yang aku dapat bila bersama suami aku. lebeyh lebeyh lagy bila semua owunk xda pat umah mmg lancar la pergerakkan kami. shayunk kau la suami. tp ada lagy satu menda yang wat aku shuka dalam hubungan aku ngn suami aku.

sticker chumeyl ini.
umie yang tampal mungkin motif nya,
supaya aku cepat mendapat chenta .
xgithu umie ? HAHAHA

paper pun aku memang bangga dan terharu mempunyai suami yang memahami , xlupa juga kepada famili aku yang selama ini mensapot hubungan kitaowunk! i love ue all ! HAHAHAAHAHAHA. cam cib & kim ja ayat aku an ? ;p

2 comments:

alan said...

ca nak kawen da ke?:P

Caca RM said...

HAHAHAHAHAHA
da kawen da pun ;p