mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, April 30, 2010

bulu bulu kotor dan gely malah luas dan pahit rasanya.

kayh , bawu kejap tady aku maen game nieyh ! cam klaka pun ada gak, soalan dikemukan oleh Sarah Hussin. syarat syaratnya, kau kena jawap pantas dan apa yang terlintas di pala hotak kau.
soalannya :
Kucing - Bulu
Anjing - Kotor
Tikus - Geli
Laut - Luas
Kopi - Pahit

apa yang disoal dan sebelahnya jawapan aku. okayh dye nya analisis adalah sebegini :
Kucing adalah diri sendiri , anjing adalah partner , tikus musuh , laut kehidupan dan kopi adalah seks. mary kita kaji .

jawapan bagy kucing aku adalah bulu,
apa sebenarnya ?
mungkin aku berbulu kowt. HAHAHAAHA
untuk partner plak kotor, thu pasal aku xda boyfie,
pasal aku wasa ini sgt kotor atau,
ia mungkin membawa aku ke kancah kekotoran..
siapa taw ! ;p
musuh ? geli memang sesuwai pasal apa,
aku wasa mencary musuh atau musuh gely la.
membuang masa kau taw !
gely aku ;p
kehidupan aku luas , seluas lawut . insyaallah !
open minded der.
seks ? pahit. HAHAHAHA
bak kata Ksara, kehidupan boyfie kotor dan
menyebabkan kepahitan dalam hubungan seks.
merapek la kau kak !

paper pun menda nieyh just fer fun, xda kaitan antara yang hidop atau maty ! *berdekah*


No comments: