mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, May 29, 2010

5 jam sekelip mata

pertemuan pertama dimulakan dengan lagu Broery Marantika , Biarlah Bulan Bicara . Asyik irama nya lalu dibiarkan saja dendangan nya berlagu sendiri . Kosong , sunyi sepi tiada perbualan antara kami seperti pertama pertama kali . Jika diikutkan hati ingin diluahkan saja rasa rindu yang mencengkam kalbu tapi ku bataskannya dulu . ku turut rasa apa yang kau rasa walau sekelumit mana pun perasaan nya wahai kau .

seterusnya , dibawa mengadap duli duli yang maha mulia . Suara manja terkeluar juga dari pacul bicara nya . Ahhhhhhh , suara itu . aku rindu kannya . berbual seperti biasa , aku nampak kaca kaca kecil dimata mu tapi kerana keegoan ku . aku abaikannya . maaf aku bukan sengaja takut ibarat menyimbah minyak lagi . tiba tiba " direnjis renjis dipilis " , ahh lagu itu . berderai tawa aku dan umie kerna abah yang menyanyi lagu itu . HAHAAHAHAHHA .

sesudahnya , menuju ke bahagian keklimaksan nya , ya lagu Siti Nurhaliza - Aku Cinta Padamu dan lagu Imran Ajmain - Selamat Ulang Tahun Sayang . Semua nya seperti memahami perasaan ini , ahh mungkin kebetulan saja . teruskan saja kepada kesimpulannya bahawa perasaan yang masih ingin bersama .
Terima Kaseh.
aku punya Cik Katak yg baru lah !
ngee :D

No comments: