mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, May 29, 2010

0730 pagy waktu mula nya

Walau apa pun memang kita kena bangkit dari tidur semalam , lupakan setiap apa yang terjadi walau hakikat nya hati parah melawan perasaan gundah gulana . aku akur dengan setiap kejadian dan kehendak yang berlaku , aku yakin aku bisa melawan nya . tetapi walau apa pun cara nya kita kena bersemuka .

Tengs Ieqa ngn Fazliana , bawak aku jalan tadi. menghiburkan ary ary luka aku . juga pada famili aku kerna ada saat diperlukan . saya shayunk anda semua . walau bukan cara saya tuk menunjukkan terlalu wasa cinta itu . *xromantik* aku xmaw terus bersedih atau berduka kerna aku deserve tuk bahagia dan ceria . jady Caca RM tidak rety tuk melara .

*yaesokkitaselesaikannyasemua*

No comments: