mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, May 28, 2010

satu tragedi

aku tahu rasa itu saket , aku tahu rasa itu perit dan aku juga tahu rasa itu sedeyh . kenapa mesty perlu jujur jika kita kan tahu rasa sakit perit dan sedeyh itu . untuk apa rasa ithu jika kita tidak bersedia tuk menerima nya . aku seorang yang lemah , gagal dalam liku hidup penuh dengan cerekarama ini . tp aku terpaksa gagahkan diri untuk terus berjuang dalam kegelapan . mungkin ini bukan jalan terakhir nya . tipu jika hati tidak terasa dengan kata kata dan tohmahan darinya kerna kau orang yang aku sayangi dan kasihi bila terluah hancur hatiku berkeping keping jadi nya . aku taw kau derita menyimpannya selama ini tapi apa kau fikir aku tidak merasai nya juga ? aku rasa seperti mahu tidur dan bangun esok hari nya dan rasa seperti tiada apa sebenarnya yang berlaku kerna aku tidak sanggup tuk terus menghadapinya . wahai kau , aku serius tidak mampu berfikir apa apa tapi percaya lah aku tidak pernah rasa tuk meninggalkan mu walau sedetik dan sesaat pun masa berputar . dan jika kau mahu berjumpa , aku hanya menurut kemahuan dan langkah kaki ku sendiri . dalam erti kata lain haty tidak merelakan nya tetapi kaki pergy tanpa hala tuju . demi memenuhi impian kau yang mungkin kan membuatkan kau bahagia selamanya .

*menangesxkanselesaisemuanya*

3 comments:

eliana elle said...

babe, abg korea ke yg buat kau tak keruan ni??

cucu dollah said...

awak memahami :(

eliana elle said...

apa yg terjadi semalam?
semalam afta kite bercit cet, awk ok kan..sy dah bg semangat kan..pastu? what hepen dear??