mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, May 26, 2010

8 ithu menawan

Kali ini senang :
syarat dan penyertaan adalah seperti berikut , tidak memerlukan slogan sepanjang 10 patah perkataan atau bukti pembeliaan . kowunk hanya perlu upload profile picture ke 8 kat facebook kowunk , pasthu citha la sedikit pasal gambar thu ya . terima kasih .

Lokasi : Mcdonalds , Teluk Chempedak Quwantan .
masa ini aku sem 4 kowt , xsilap aku .* maseh kurus *
di snap oleh Anabella Naim pasal kamera dye an .
kami keluar bersama Wan Panjang dan Bagio ,
juga atas ihsan ithu kami dibelanja Mcd oleh Wan . terima kaseh Wan .
lagy satu , kitotaowunk g TC nieyh naek keta Wan , sempit sempit pun jalan .
pasal nk kua sangat an . HAHAHHHAHAHA.
&& aku wasa aku di candid kot picture nieyh .
xgithu Ana ?
HAHAHAHAHAAHAH.

tag:
Sufea , El , Fazliana , Ieqa ,
sapa sapa ja la :)

No comments: