mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, May 26, 2010

A B C , Cina buta :D

we learn words from ABC, so jom try this :D

A - aku pompuan dan bukan lelaki bukan khunsa
B - bukan barang mainan
C - Caca RM nama aku
D - dunia hanya sementara
E - ekor kucing panjang
F - fazlia nama formal aku :)
G - gagah perkasa ithu la abang bomba
H - hanya aku yang tahu
I - ina nama samaran umie saya
J - Johor tempat kami sekeluarga menetap
K - kadang kala lupa hari bulan
L - lemau gak daknya
M - masak memasak tolak tepi terus
N - nak mencari chenta sejati . chewaaah !
O - operator telekom , dail 100
P - pakai earpone skunk nieyh . HAHAHAHAHA
Q - Q , kawan saya masa tadika lagi
R - rabun ? owh tidak .. jelas dan nyata lagi mata nie
S - Singapura dilanggar todak
T - taman perling umah saya
U - umur ja besar , otak kechik
V - viola besar bunyinya mengagumkan
W - wang segalanya
X - xray la aty, operate la dada ;p
Y - yaya yang chumeyl
Z - zzzzzzzzz , time to sleep .

xda la mencabar sgt otak aku, jawap saja . sapa nk bikin , amek saja la . aku pun amek owunk nya. buhsan kau . xtaw nk bikin apa . mata xwety nk tutup .

2 comments:

Caca RM said...

haha ini sufea nak buat nnti :p

*sorry tegune emel ka ca :p

Caca RM said...

bertuah punya budak ! HAHAHAHAAHA