mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, May 13, 2010

aku tetap sayang kau walaupun aku pergy kemana.

aku bukan tuk dimarahi,
aku bukan tuk dimaki,
aku bukan tuk dicaci,aku juga bukan tuk di benci.
apa aku buwat maseh ada pikiran warasnya,
apa aku buwat maseh ada hatynya,
apa aku buwat maseh ada jasadnya,
dan apa aku buwat maseh ada hakiki nya.
jangan kau cabar aku,
kerna aku ada batas kesabarannya.
dan jangan cuba menambah kebenciaan ini,kerna aku jijik melihatnya.

tolong jangan serabotkan pemikiran aku,
tolong jangan buwat aku merana !!!!!!
aku marah dengan diri sendiri, kerna
tidak dapat tuk menjady yang terbaek untuk mu .
aku tidak mahu teros berlakon menunjukkan aku bahagia,
dan hakikat nya ? ? ?
bodo. bodo, && bodo

No comments: