mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, May 13, 2010

hye, aku perempuan sombunk

jangan tegur aku sombunk,
jika kau betol betol tidak kenal siapa aku.

jika kau kata kuh sombong,
ya aku dengan bangga mengakui .
kerna aku malash tuk memikirkannya.

tapi pernah kau mengerti hati ini ?
perasaan nya terabai.

bila kau wasa memerlukan aku,
lalu kau buleyh datang dan pergi sesuka haty.

bila kau wasa aku tidak perlu ada disisi kau,
kau buang aku seperti kau membuang putung rokok kau ke longkang.

sedikit pun aku tidak terasa,
kerna aku taw aku bukan siapa siapa untuk diri kau.

dan aku harap suatu hari nanti,
kau kan mengerti hati perit ini.

saja ja shuka shuka.
xda perasaan paper pun
;p

No comments: