mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, May 22, 2010

jam 3.43 am tuk noktah terakhir

meriah kowunk tito heh . aku ? terkebil kebil nieyh . xbuleyh ketiduran . apa yang perlu aku lakukan ya . buhsan yang amat . wasa cam da lama tiada hiburan hidup . lama xcari pasal dengan owunk . i mean owunk cary pasal ngn aku la . aku kan innocent bebeh . mana wety gado gado nieyh. HAHAHAHAHA . jady wasa jiwa kosong la , pasal xda yang buleyh membuatkan aku terangsang . ngeh ngeh ngeh . xsabar juga nk tugu result then further fer degree . motif sangat . nk mencary chenta la katakan . HAHAAHAHA . lihat saja ya .
* umie abah , kenalkan kawan akak * :D
btw ,
satu dari impian aku kan tercapai on dis Monday , just wait n see what will happen . sangat bersyukur . ikhlas ku ingin capaikan hasrat kuh :)
moga Allah memberkati kuh dan keluarga .
amin amin amin .

No comments: