mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, May 23, 2010

tikam

Apa yang anda akan buat bila tahu rakan anda tikam anda dari belakang ?
malash nk layan da owunk camnie. sabarkan aja la . wat goes around comes around bebeh

7 orang di hati anda ?
  • pertama tama mestyla , abah dan umie saya . tanpa sperma dan ovum mereka siapa la saya :)
  • kedua dua, adek badek kuh yang gila nakal semua nya . Cici , Afiq dan Fyna ya.
  • ketiga tiga, atok atok nenek nenek . aku windu arwah atok atok aku . tok abah , kita windu awak berdua :( * Al - Fatihah *
  • ketiga tiga, kawan kawan yang memang ada tuk aku , susah senang aku . xperlu sebut siapa dan kalian mesty taw siapa kalian kalau kowunk anggap menda yang sama seperti aku . aku shayunk kowunk la . windu pun ya .
  • keempat , Sarah Hussin . kakak saya . saya taw awak mungkin wasa kelainan dalam diri saya . bukan saya melupakan awak tp atau saya cuma perlu masa tuk diri saya sendiri . sorry .
  • kelima ,mr bobob dan selimut mushyuk aku . orang kah ini ? ahh aku anggap owunk ja la pasal mereka mmg xbuleyh jaoh dari aku dan pandangan mata aku . terima kaseh .
  • keenam , Akim * oooooo, genereasi hebat * jyeaaah ! kau tetap yang unggul sayang kuh
  • terakhir akhir, scandal mandal ;p plus pada boyfie boyfie wannabe . hikhikhik

Anda rasa anda comel ?
tidak langsong , gemok la katakan :D

Single or taken ?
single mingle n triangle

Blog yang anda suka ?
blog yang memberangsangkan perasaan aku . stalk la pa lagy :P

Adakah bilik anda kemas ?
yesh , umie tolong kemas kan arithu . tenkiu umie . cuma i need a neu "husband" pasal laki aku nieyh da tua . bawu setaon ja umur nya . i nk kan kelaenan

Lagu terakhir yang anda dengar ?
lagu kat blog peah , OST Adamaya . layannnn. pasal tgk bukak blog dye :)

Last text message ?
Aku nk p umah owunk kawen, lagypun aku xda transport la

Last phone call ?
Uncle 20 sen . ue know who ue r ;p

Hari terakhir anda menangis ?
last week kowt. xigt la

List 5 colours favourite anda .
purple , purple , orange , black , rainbow

Orang terakhir anda berYM ?
sapa erk , Radzlan kowt .

Game paling anda suka .
Game zaman kanak kanak aku terbaek.

Adakah anda peminat MCR ?
nope , Afiq adek aku ya , emosi dak nya . HAHAAHA

Anda rasa tag ni best ?
so - so

saya nak tag dekat
ksara , fazliana , el jantung haty , atiqah mazlan , fyna dan sekutu kutunya . silakan

No comments: