mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, May 24, 2010

satu dalam seribu hari

okayh hari ini , macam macam jady , biar aku citha kan nya satu persatu ya kawan & lawan semua :)

pertama,
aku tito kul 4.30 pagi . bawu ingin melelapkan mata umie ketok pintu bilik mcm nk roboh .

"akak, akak , mangon kak . umah kita kena serang "

aku pun dengan kelam kabut la membuka pintu dengan memikirkan , sejak akhir akhir ini umah kami tidak selamat ada saja kejadian tidak diingini berlaku . aku dengan terkejut pun tnya kenapa .rupanya tahu kah kalian , adoyaiiiiii ....

xpayah citha pun mesty kowunk da taw an ? umah kena serang tebuan , mereka wat sarang . HAAHHAHAHAAH . btw , bomba datang waktu malam . kami report awal pagy . tp dye buleyh bikin malam pasal . dan paling menarek "Owh Abg Bomba , ure my Hero * kachak woot woot .

kedua ,
dinner tyme . rushing nk kejar kan abg bomba * blinking* datang kami ambil dinner dekat area umah . mmg xpenah pergy kedai thu . so saja nk try . ya amponn lambat gila servis nya . nk bikin air pun makan masa. inikan pulak makanan . jam da menunjukkan 8 malam, janji bomba 8.30 . sapai ja makanan . aduh senak perut menerima , wasa mcm makan pasir dengan air
* bukan aku tidak bersyukur tp kehadirannya mmg teruk * nak taknak telan saja la . da la aku tumpahkan yong taufu nya kuah kat kaki aku , panas!! thu la lapa sangat an . rushing nya rushing sapai umah , abah tersedar pone dye tertinggal kat kedai makan . aku kol kol xangkat . aku kol lagy dan terjawap . naseb baek , terus aku suwo abang thu simpan kan . naseb abg thu muka buleyh pergy . * motif sgt mencary chenta * HAHAHAHAHAHA . sapai ja , abah suwo aku amek . hegeh hegeh aku sengih , owunk semua tgk . abang thu check balance abah. kepoh dan xjujur ;p

ketiga ,
kamera aku punya citha , lens nya pecah . * bukan teruk mana pun * Hikhikhikhik . hook cangkot lense thu yang pecah so menganggu penggambaran . aku pun pa lagy gelabah la . igt da wosak . maty aku kalau wosak . kol teros izwan . dye balik keja datang umah dan semua pulih seperti sedia kala . btw, wan datang ngn gf ue ols. HAHAAHAHA .

yang paling akhir skali nieyh memang paling haru !!!
aku nieyh da berkobar nk tugu Isnin an , pada yang xtaw *click sini anda kan taw* tapi malam nieyh aku dapat satu pesanan ringkas :

" salam , ca im so sorry . i x dpt pegi teman u ke .............. i xlarat nk bangon . i terjatoh . tulang belakang i sakit . bisa sangat2. doktor suruh rehat , jgn byk bergerak , im so sorry . "

ya ithu dye , hancur luluh hatiku , tapi apa kan daya jodoh tiada * tiba tiba * Xpa la Lil John , awak saket . t awak da okayh mungkin kita buleyh pergy , dan kesimpulannya aku xdapat gapai impian aku . aku redha :)

*damcmkaranganpunyaakurasa*

No comments: