mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, May 24, 2010

menujupuncakgenggamlaut

tgk gambar aku pat atas nieyh pun mesty kowunk da taw aku nk citha pa an , nak kata aku pengikut setia AF nieyh xda la sangat . pasal masa ia bermula aku pat Pahang , struggle fer final exam so aku dapat pun yang ujung ujung ja tgk konsert dye . bukan ithu yang aku nk sapai kan sebenarnya . hikhikhik . aku saja ja taruk lagu Daus - Kenapa . dan aku bukan peminat nya pun tp sebab lagu nya a bit k - ci . sangat cute . dan cam lagu Lemon Tree sedikit an rentak nya . HAHAAHAHAHA . saja ja tukar angen sekejap an . and Shahir as a champion , dye mmg deserves fer it congrats . Lagu pun sedap gak . Maulana ? AHAHAHAHAHA. asal aku gelak , xsemestynya owunk JB kena sokong JBrian an ? Mau , xpenah dalam sejarah AF dak Johor xdapat top 3 taw . tapi kau berjaya pecahkan rekod thu . * maaf jika ada yang terasa * tapi memang ithu kebenarannya kan . tapi aku x menafikan lagu kau mmg sedap , ala thu pun sebab KRU an yang bikin lagu lagu mereka . so dye nya rentak pun cam KRU ja , aku shuka lagu KRU dan aku tetap xshuka kau Mau .

*tuguCicimasokAF,danafundidye*

No comments: