mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, May 8, 2010

membawadiri dengan mengalah demi masa depan

Kasih hilang tiada bicara
Setelah cintaku kau puja
rintihan rindu terus melanda
Redup cahaya oo hati lara
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu,
benci padamu,
cinta padamu

Cuba kau dengar
Cuba kau cuba
Diam bila ku cuba
Untuk berbicara dengan kamu
Kau Bagaikan Udara
Yang Membantu Aku Untuk Terus Hidup
Di Atas Dunia
Tanpa Mu Ku Lemah
Pasti Aku Tak Berdaya
Kerna Kau Maha Karya Cinta
Saat kau tersenyum
Saat itu kau memberi
Saat ku rasa bahgia

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

motif sangat kan aku nya post nieyh. xpayah aku cakap mesty kowunk da taw sapa punya lagu nieyh ! dan aku sangat emosi bila memikirkannya ! disebabkan aku ada paper, ya last paper esok aku telah telah telah 'mengundurkan' diri dari konsert FT ini ! ! kalau aku pergy aku dapat ticket VIP RM 300 okayh fer free ja cmthu ! ! shit , terima kaseh juga la pada Sarah Hussin ya pasal menjempot saya tuk ke konsert ini. waaaaaaaaaaa ! aku meraong kau taw ! ! demm demm demm. nk pegy tgk FT dan sekutu kutunya. puas la haty kyan, abg farin ngn ksara dapat pegy an ! hmmmf. terima kaseh :( :((

Owh Abg Superman
*histeria*

No comments: