mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, May 8, 2010

salam terakhir

masa ngah stadi, tetiba kua lagu nieyh teros aty hiba, sedeyh sayu lalu menitiskan airmata. semua nya kerna malam ini adalah malam terakhir di bumi quwantan. *memohon*. aku xmaw lagy da berada disini tp bilan mengenangkan semua kenangan disini , aty kuh bagai ditusuk sembilu. semuanya menjady kali terakhir bagi ku.
  • tiada lagy tatapan dari mereka yang bernama SAHABAT
  • tiada lagy hilai tawa, senda gurau SAHABAT
  • tiada lagy midnyte muvee bersama
  • tiada lagy keluhan mencary tempat makan
  • tiada lagy kedengaran pergadohan Sahabat *ala yang manja manja thu*
  • tiada lagy kehidupan bengong bengong bersama SAHABAT
manyak lagy tuk tiada, tapi aku tekan kan kepada perasaan SAHABAT. kerna aku menghargai persahabatan kita. selama ini kita berkawan empat owunk ja. langsong xamek taw pasal owunk laen sebab kita mmg berkawan empat owunk ja. aku sangat sangat menghargai ithu. aku betol betol maksodkan perSAHABATan kita selama ini. moga kalian xlupakan aku selamanya. semua salah aku, harap dimaafkan.. halalkan makan minum ku dan apa saja yg berkaitan dengan kuh harap dapat disucikan dari ujung kaki sapai ujung wambot. berada di bumi pahang ini, manyak mengajar aku tentang hidup. tentang persahabatan. tentang keihklasan. tentang kesabaran dan tentang dia :)

Selamat tinggal Quwantan, kau mekar dalam ingatan.

No comments: