mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, May 9, 2010

rewind pa yang aku tertinggal & majoo teros kedepan

cant wait to go back home :D
aku nk memulakan semula sesi perkebunan, perternakkan dan
apa saja la game yg aku da terlepas sebelum ni.
lebeyh lebeyh lagy fishville aku,
sangat sudah ketinggalan jaoh dari Ana okayh, el pun juga
xpa lu owunk relax ja heh !
pasnieyh jgn tnya la apa pasal aku on9 24 hours / 7 .
kali nieyh mmg gerak gempur punya la.
sapai kurus *sedapkan aty*

btw,
kepada Enchek Rosli b Hj Momen,
puteri chumeyl awak nieyh ada satu permintaan iaitu,
*nada manja*
owh abah shayunk, akak nk sport shoes from nike thu buleyh ?
rm 3++ sumting, its worth it fer me.
hee. dapat ja akan saya berlari sepenuh masa nya :D
buleyh an ? akak taw mmg buleyh dapat .
maseh abah.
much much leb !
gtg, fer stadi.
last paper &&
gerak blik JB :)

No comments: