mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, June 2, 2010

bilang saja semua !!!

aku bukan apa , aku cuma kadang terasa , aku juga kadang rasa sengsara , aku juga terasa seperti tidak berguna . apa kata kau bilang saja dengan dunia luar bahawa memang aku yang jahat , bilang saja dunia luar memang aku yang salah . kan senang . xperlu bermadah berhelah . biar semua tahu kebenaran nya atas kejahatan aku sentiasa melukai hati dan perasaan orang yang menyayangi aku . sentiasa mengabaikan kasih sayang orang yang sentiasa menginginkan aku . kadang aku sendiri tidak faham dengan perasaan nya . apa yang ia inginkan . apa aku tidak boleh punya ruang untuk diri ku sendiri ke ? apa aku tidak boleh punya masa untuk keluarga ku ? ini sahaja lah masa yang ada , sebelum ini aku bersusah payah untuk sesi pembelajaran aku . aku abaikan keluarga ku kerna aku jarang tuk bersama mereka . aku abaikan diri aku dengan setiap jam tidur lewat demi sesi aku . sekarang ya sekarang masa untuk aku berehat semahu mahu nya . bukan aku tidak mahu mengambil tempat tuk bersama mereka , aku terpaksa membahagikan masa dan tenaga aku untuk mana yang lebih penting untuk ku . dan aku tidak mahu kalian terasa hati atau nak merajuk dengan aku . aku tak punya masa untuk itu semua la . tolong la mengerti dan akhir sekali jika ada yang terasa dengan nota ini mohon maaf jika aku terpaksa pergi dari hidup kalian . kerna kalian yang meminta untuk itu .
terima kasih semua .

*kaumemasukisemuaruangankuh*

No comments: