mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, June 2, 2010

Deg dug dig .

kalau aku tak dapat sambung Degree , aku nak buat apa ? bukan apa aku cuma mendapat info dari classmate aku si Anabella Naim tu dia kata cpga kami tak berapa bagus kata Miss . adoooiii . masa praktikal tak dapat pointer itu pun satu masalah nya , sekali untuk last sem aku struggle cam nak maty . adooii kali kedua . apa aku nak buat ? kerja ? aku dah la tak pernah kerja , nak keja part time kat giant pun segan segan ja nak tanya . siap kena nganjing dengan cousin aku , kau bawa la semua sijil sijil kau , buku buku ke majalah tourism kau lebih kurang gitu la kata nya . padahal giant ja kot , memandangkan rumah aku dekat dengan giant jadi aku ambil alternatives yang paling memberangsangkan . HAHAHAHAAHA . tidak memerlukan apa apa sijil cukup hanya sijil SPM saja wahai Cik Caca RM ! :)

Okayh , berbalik semula dengan Degree , adoii macam mana nie . tempat aku pratical ada buka offer kerja kosong disana , semua abang kakak kakak menyuruh aku memohonnya . aku bukan tidak mahu memohonnya tapi aku tahu macam mana keadaan nya bila sekali kau sudah memasuki ruangan berbisa disana , maka berbisa la sengatan nya . aku takut aku tidak terdaya melawan bisa nya . aku belum bersedia untuk memasuki alam pekerjaan la . aku mahu terus sambung belajar . Ya Allah , tolong la aku . sekarang aku menunggu keputusannya bagai menghantar nyawa dihujung tali gantung .

btw, kalau tak sambung kan . nk kawen boleh tak ?
* mood gatal gatal * hikhihkhik



*bolehhantarkansayadoraemontak?*

2 comments:

eliana elle said...

InsyaAllah, ade rezeki, awk dapat sambung degree! ingt saya tugu awk nih! heee =)

Caca RM said...

kita harap ja awak !
tp kita memang takot la ! waaaaa