mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, June 5, 2010

bulatbulat ec nya .

nieyh la muka kalau bahagia ja .

tapi

okayh motif sebenar bukan nk cakap pasal kebahagiaan atau kesedihan .
nak suwo kalian semua cari perbezaan gamba kedua dua nya .
HAHAHAHAHAHAHAH .
ya memang semua nya berbeza ;p
aku nak tunjukkan sebenarnya aku da
Gemok !
muka aku da tembam gila !!!
aahhhhh
btw, 2 gambar ini cuma seminggu saja selang hari nya.
makanya seminggu saja saya boleh gain lemak
dengan cemerlang.
Wat de fish !!

dan tapi lagy

saya tahu awak mesti ada tuk saya kan ?
mesti awak tunggu saya kan ?
*wondering&hopingsuddenly*
hikhikhik


*xdakejanieyhlajadynya*

No comments: