mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, June 6, 2010

seratus aku.

ADA APA DENGAN 23 Fakta mengenai Caca RM yang tidak terlalu normal ?

1. aku si kidal yang sgt tidak creative . pasal orang kata kalau kidal , dia merupakan seorang yang sangat creative daya pemikirannya

2. bercita cita tinggi tuk menjadi seorang guru . tinggi menggunung harapan itu .

3.
kakak kepada 3 orang adik ,dan sering disalahertikan kedudukannya , kerna aku dianggap sang adik . mungkin kerna sifat manja yang aku ada? HAHAHAHA .

4. ayat aku sentiasa dalam keadaan madah pujangga kerna aku lebih memahami dunia itu .

5. lurus bendul orang nya , *kata oranglah* dan nk diketuk baru nak jalan . kalau tak , blurr katak memanjang

6. rahsia kerajaan , sampai sekarang masih tidak tahu memasak dan hanya makan saja.

7. pantang nampak kamera , mesti nak ada . rasa confident ja bila ada ini .

8. suka shopping wedges , sangat banyak wedges pada zaman dulu . sehingga puluh pasang . dan dicuri :P tetapi masih meneruskan misi lagi .

9. pandai bermain dengan ekspresi atau mimik muka dengan sempurna dan mengikut keadaan semasa. senang cita berlakon la .

10. jiwa nya luluh dan berkaca . sentap jika ada yang meninggikan suara .

11.
mempunyai perasaan kejam terhadap kanak kanak . sebab mereka sangat comel! erti kata lain , aku sukakan budak budak . harap dpt buka tadika :)

12. kadang kadang mulut nya sangat lancang berbicara , tapi hati langsung tidak meniatkannya .


13. sering menamakan barang barang dengan sesuatu nama


14. tidak suka menunggu tetapi kalau orang tunggu aku tidak mengapa . HAHAHAHAHA


15. bangun pagi jika terpaksa dan menuntut hukum agama sahaja . kalau untuk saja saja , jangan harap la .


16. mudah membuat orang disekililingnya tertawa mungkin , campak ja la aku kat mana . pandai aku bawa diri .


17. aku harap sangat punya abang . tapi tahu tidak mungkin .


18. teruja dengan benda benda yang menarik perhatian aku walau sekecil kuman atau seremeh tempe.


19. degil , keras kepala nampak baik tapi sebenarnya pemberontak juga aku ni . suka nak ikot kepala otak sendiri .


20. nak sangat ada costume snow white . comel .

21. takut naik motor , sangat fobia . tapi sekarang macam sudah boleh terima hakikat dengan perlahan - lahan .

22. water theme park , atau yang berkaitan dengan air air mandi manda ni memang mengujakan .

23
. dalam diam hati ini sebenarnya sukakan aktiviti lasak , tapi lembut sangat jadi agak seram :)

okay , apa dibaca hanya tipu belaka . HAHAHAHA . takda lah kenyataan , tulus dari hati . hanya sedikit saja nie . ada banyak lagi sebenarnya . tapi yang lain tu macam agak sudah sering diketengahkan jadi aku bagi yang jarang jarang untuk semua orang dan aku :)