mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Wednesday, June 9, 2010

kencing manes && adek manes


Bila kaki sudah mula mahu berjalan saja ., sah memang ia tidak mahu berhenti . duduk dirumah saja kena marah pasal tak reti reti berjalan tapi bila sudah mula berjalan pun kena marah . HAHAAAHA . bayangkan saja la 3 hari berturut turut keluar siang hari dan pulang malam hari . yang pasti memang meriah saja kehidupan aku , makan tak tinggal kerana motif utama :) Mari bersamaku dalam ruangan mari bercerita . jyeaaaahhh .

Sabtu - 5 June 2010
Sepatutnya ke rumah Tasya Walala , pasal dia kahwin tapi sebab musabab yang tak dapat dielakkan tak dapat hadirkan diri . walhal persiapan semua sudah dibuat *kalau tasya baca, sorry ya tak dapat datang btw SELAMAT PENGANTIN BARU * Jadi tak pergi rumah tasya rancangan seterusnya di lancarkan . bayangkan since final exam di PAHANG ya kami merancang , dengan penuh tekun dan semangat nya . Lagenda Budak Setan menjadi hiburan dengan Danga Bay . gelak tawa, makan makan && saksikan gambarannya

Ahad - 6 June 2010
Hari yang paling memenatkan sekali tetapi aku happy pasal kawan aku da kawen . kawan sekolah rendah aku . HAHAHAHAHA . aku ? jangan ditanya calon pun belum nak ada . hikhikhik. kitaorang berkumpul depan sekolah rendah lama kami dan ke rumah pertama Syarifah Zahidah . beza memang berbeza . pastu kami ke rumah Hafiza Hussin dan bayangkan aku dari Taman Perling ke Skudai tidak membawa IC atau lesen . terlupa ambil . HAAHHAAHAHA , nasib umie hantarkan pasal umie pun ada jemputan di Skudai . pastu kami merehatkan minda dirumah aku pasal nak menjelajah ke Istana Garden sesaja ja nak ambil gambar , penat ya ampun memang penat tapi kami enjoi . pas penat bergambar makan lolo di dataran . sedapppppp .

Isnin - 7 June 2010
Ini merupakan acara biasa ja tapi kalau keluar dari rumah tu berjalan la namanya kan ? aku balik Spore bukan balik kampung tapi hantar abah pat Changi Airport pasal abah kena outstation . padahal sebelum keluar da makan , tapi sampai airport perut aku meronta rinta minta makanan jadi apa lagi , Abah Mcd plss ! lalu makan Mcd di Airport :) HAHAAHAHAHA . kenyanggg ..

No comments: