mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, June 14, 2010

Diploma ? tiada lagi masalah .

Alhamdulillah , bersyukur ke hadrat ilahi kerna melimpahkan rezeki . keluarga bahagia kepada aku. sesungguhnya engkau telah memakbulkan doa doa insan yang kau sayangi ya allah . aku sangat bersyukur . baiklah post kali ini nak cerita pasal , tamatlah zaman bujang aku akhirnya . Oppppps . zaman bujang apakah ? chet chet chet . sebenarnya aku nk cakap yang aku sudah tamatkan zaman bujang aku di Pahang dengan erti kata lain yang aku sudah tamatkan zaman DIPLOMA aku akhirnya . Alhamdullilah . setelah susah payah , pahit manis , suka duka , semua tempuh bersama dan penghabisannya kami berjaya .

perasaan aku ? jangan kalian tanya , pasti jawapan gembira bahagia sampai ke syurga . bukan aku nak cakap yang aku bencikan sangat kehidupan di sana tapi bagai telur dihujung tanduk . tempat orang manakan sama dengan tempat sendiri kan ? tapi tanpa itu semua tiada lah sesuatu yang dinamakan dengan Pengalaman . Tak gitu Cik Gayah ? AHAHHAAHA . Walaupun keputusan aku tidaklah begitu membanggakan seperti keputusan mereka yang sentiasa memberangsangkan , tapi aku tetap bersyukur kerna setiap apa yang berlaku adalah kehendaknya .

jadi setelah tamatnya zamn diploma , insyaallah kalau tiada aral melintang dan apa apa masalah pada permohonan degree aku . Aku akan terus sambung belajar tuk terus mencari pengalaman baru demi aku dan keluargaku . apa yang aku belajar dari pengalaman zaman diploma adalah aku tidaklah sebodoh mana cuma malas menguasai diri dengan begitu bermaharajalela . tidak mengapa jadikan ia sempadan dan juga pedoman ya Caca.

dan kepada Caca RM , tahniah kerna awak berjaya menghabiskan zaman diploma dengan gemilang . Tahniah dari kami . dan benda yang paling aku nantikan adalah konvokesyen . tak sabar nak membawa abah dan umie tuk melihat hari bahagia aku itu . sebab kita ada hari paling bahagia dimana bila mendapat segulung ijazah , hari perkahwinan dan menerima cahayamata . hikhihkhik . bagai dunia kita yang punya . Alhamdulillah .

akhir sekali pada rakan rakan seperjuangan *hee* yang bermain tuk SUKMA di Melaka , Selamat berjaya . cari yang terbaik tuk diri kalian semua . aku tak mahu ada perbezaan negeri sebab kawan aku semua ada dari seluruh pelusuk negeri kot . Gudluck babe . dan esok hari isnin jam 9 pagi , awak juga ada game individual an fencing . Aramaitttttiiiiiiiiiiiiiiiii !!!


Aminnnnnn
*tak lupa , terima kasih pada cikgu cikgu dari tadika sapai zaman diploma ya *

No comments: