mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, June 14, 2010

nak terbang kat kau boleh ?

kalau aku punya kuasa ajaib seperti ini , pastinya aku tidak akan melengah lengahkan masa nya . terus saja aku genggamkan tangan dan apungkan diri dengan Terbangkan diri aku . aku disini da hampir separuh mati menunggu keputusan kau bagaimana . tak kesian kat aku ke menunggu wahai teman . pagi tadi buka tb , ada berita berderau sekejap darah aku . ingatkan kau . tapi bukan . dari jam 9 pagi sapai sekarang apa kau belum habis berjuangkah ? tolongla hubungi aku dengan kadar segera . tidak sabar menanti detik dan masa itu . abaikan gambar yang tertera diatas ia hanya selingan waktu petang . yang aku tahu , boleh kau bawa aku ke Melaka tak sekarang ?
aku mahu berjumpa dia . wink wink .


1 comment:

marshamallow said...

sy nk terbang
bebas cm burung...