mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, June 4, 2010

masa senggang aku & kau

Syarat2 nya :mesti menggunakan huruf pertama dari nama blog anda.. jawapan x boleh berulang. so aku nya bermula dengan huruf R

1. nama anda :
-racun ! HAAHAHAHA

2. perkataan 4 huruf :
- Rasa

3. nama budak laki :
- rafiq

4. nama budak perempuan :
- rafiqa

5. pekerjaan :
rubber tapper :D

6. warna :
- red

7. sesuatu yang anda pakai :
- rantai sejati ulung dari kecil

8. makanan :
- roti

9. Sesuatu yang boleh dijumpai di tandas :
- rack

10. tempat :
- rusia

11. alasan bila terlewat :
- rambot saya wat hal plak :)

12. sesuatu yang anda jeritkan :
- ra ra ra aa , rama rama , ga ga oh lala .

13. tajuk filem :
- remp it

14. minuman :
- root beer . slurrrp

15. kumpulan muzik :
- rusty blade.

16. haiwan :
- racoon

17. nama jalan :
- rendang . buleyh x ?

18. jenis kereta :
- Range rover der .

kawan kawan sila la amek dan bikin ya , aku merelakannya :)

No comments: