mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, June 4, 2010

kala mata membesar

1. 3 nama pada inbox saya
- Dean
- Shauqi
- Alan HM

2. ringtone utama dekat phone
- Spice girls . Wannabe :D


3. apa yg saya buat kul 12 tengah malam tadi..
- bercakap

4. orang terakhir bersama saya
- Umie, Abah & adek saya fyna

5. warna t-shirt yg saya pakai sekarang…
- itam :D

6. benda terakhir yang saya buat..
- telefon maxis center . line still kena blocked !

7. 3 perkara yg anda suka buat setiap hari..
- on9 , on9 & on9

8. duit yg ada dalam wallet..
- Kosong ringgit

9. camner hidup..
- tenang saja , makan terlebih kenyang , mandy plak terlebih basah . HAHAHAAH

10. bila kali terkahir jumpa my mummy..
- sesaat lepas

11. mummy sya kat maner..
- nie ada belakang saya , ngah bebel kan fyna . AHAHAHA

12. malam tadi, org terakhir yg cakap ngan saya…
- Dean :)

13. surprise terbaru yg i dapat..
- abah kejud tanya asal tidur kat luar . dalam bilik panas . remote aircond ilang bateri nya . hikhik. suprise ke ? HAAHAHA

14. benda yg baru dipinjam drpd kawan…
- xda kowt . Faz nk pinjam aku ada la . dye nk pinjam dvd My Name is Khan . HAAHAAH

15. my bf..
- is ue bebeh !

16. aper saya raser sekarang..
- rasa oren ! HAHAHAAH .

17. nak share ngan saper…
- semua la ! rasa oren tu mesty terbaek . HAAHAA

18. saper tau rahsia saya..
- pada siapa yang saya ceritakan rahsia saya la . aparaaa

19. diorang simpan ker rahsia tu..
- hanya tuhan yang tahu .

20. nak tag ker…
-mesty la nak :) . diberikan kepada Eliana Elle , Fazliana , Ieqa Mok , Sufea peah , fyna , sue merenk , dan sapa sapa la . sila sila .

No comments: