mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, June 18, 2010

proud to be a silent reader

Aku tak suka kau datang diam diam , senyap senyap pastu 'sibuk' tuk komen rutin hidup aku . berlagak macam kau tahu siapa aku . bangga huraikan ayat tentang aku . kenapa ? dari mana kau tahu tentang aku ? dari mana kau kenal aku ? aku tak pernah kenal siapa kau kerna kau muncul dengan bayangan . so aku dengan bangganya nak berikan kau ini wahai kau . kau memang terbaik . aku tak suka cara kau berdiam diri dengan sembunyikan kau punya identiti . kalau aku boleh delete , aku delete da kau . sebab aku memang tak suka cara kau . orang lain mesti kata aku tak bersyukur kerna ada pembaca yang sentiasa baca lalu menghargai . ya memang aku tak bersyukur sebab dengan cara kau . Nahhhhh untuk awakThank You So Much .

No comments: