mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, June 18, 2010

ulangtahun .

Your hari lahir bila ?
september hari empat tahun lapan puluh lapan

Tahun ni hari apa your birthday ?
sabtu . bagos blh enjoi ;p

Zodiak anda ?
virgoooooo oooooo

Sila copy n paste http://www.tentangcinta.com/artikel-cinta/rahsia-bulan-kelahiran/ dan cari bulan kelahiran anda dan publish kan .
kejap ya . ok nie dia .

SEPTEMBER
  • Sangat bersopan santun & bertolak ansur.
  • Sangat cermat, teliti & teratur.
  • Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik.
  • Pendiam tapi pandai bercakap.
  • Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati.
  • Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur.
  • Kerja yang dilakukan sangat sempurna.
  • Sangat sensitif yang tidak diketahui.
  • Seorang yang banyak berfikir.
  • Daya pentaakulan yang baik.
  • Otak bijak & mudah belajar.
  • Suka mencari maklumat.
  • Kawal diri dari terlalu mengkritik.
  • Pandai mendorong diri sendiri.
  • Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia.
  • Suka sukan, hiburan & melancong.
  • Kurang menunjukkan perasaannya.
  • Terluka hatinya sangat lama disimpan.
  • Terlalu memilih pasangan.
  • Sukakan benda yang luas.
  • Bersistematik
Apa pendapat anda tentang huraian bulan kelahiran anda ?
benaran ?

Empat huraian yang ada pada diri anda ?
Pendiam tapi pandai bercakap
Terlalu memilih pasangan.
Suka sukan, hiburan & melancong.
Seorang yang banyak berfikir.

Tiga huraian yang orang lain pernah kata pada anda ?
Sangat cermat, teliti & teratur.
Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia.
Terluka hatinya sangat lama disimpan.

Ada apa apa komen ?
aku rasa macam semua pun ada dalam diri aku , macam mana ? boleh tak nak senaraikan semua ? wink wink

Pernah dapat hadiah birthday ? Simpan lagi hadiah hadiah yang orang bagi ?
pernah . simpan memang akan simpan . kenangan der :B

Apa 3 hadiah yang masih simpan and siapa yang bagi ?
okayh xmaw ada dikriminasi , pada kawan kawan yang pernah bagi aku hadiah birthday , semua masih aku simpan :)

Apa kenangan yang tidak boleh lupa masa birthday ?
tahun 2009 , sebahagian warga TMJ sambot birthday kt opis dengan cicak nya la , video masuk uetube , bg spender chumeyl . trimas :D

Tahun ni ada mengharapkan birthday party / present ?
tiap tiap tahun mengharap ucapan dari dia . pada yang lain aku nk present . wajib bagi .

Teringin nak hadiah apa ?
semua pun aku nak . xda teringin sangat pasal aku nak semua yg aku harap dapat

Apa reaksi anda bila orang memberikan kejutan hadiah yang anda inginkan sempena your birthday ?
teruja dan menangis la apa lagi . suka sangat dak nie . HAHAAHHA

Tag kan kpd sepuluh link yang anda mahu ?

No comments: