mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, June 25, 2010

tagged dari Misz Aren

mari kita layannnnnnnn :D

Nama Miss:
Nur .....a Binti Rosli

3 Nama samaran:
Caca RM
Faz
Kak Intan
cik ca

5 tarikh paling penting:
4 Sept 1988 - tarikh birthday aku
birthday umie ngn abah
arijadi adek adek aku .
9 Nov 2007 - tarikh kau
tarikh aku kahwin nanti. HAAHAHA

5 perkara yang anda buat semalam:
Online dan ber-skyping dengan abg dean mushyuk
ambil fyna balik sekolah
tengok tv
pergi kipmart beli air bubble tea
tidur

5 perkara yang buat anda gembira:
shopping shopping shopping till dropping
online
holiday with family
story mory yang funny
kamera and pose ;B

5 hobi anda:
travelling , melancong la kan
reading
tengok wayang
swimming
shopping. HAHAHAA

5 tempat percutian:
Satu Malaysia aku nak jelajah.
Pulau Pulau because im a diverrrrrr . jyeaah !
China
Korea
mana yang termampu ja la.

5 sebab jawap tag ini:
sebab tengah bosan.
sebab layankan aja.
sebab tag ini dari aren. muah muah
sebab nak dengar music dari blog dia
sebab nak tidur

7 things about you:
imma left handed
i love kids
gembeng, kememe, kuat nanges. sikit2 nk nanges
suka learn something new and adventure maybe.
kuat berpikir dan berangan daknya
suka ketawa, ketawa cam pontianak
campak mana pun boleh hidup

ini tag. tag. tag. paling:
okayh la :)

orang yang paling sayang:
family aku , arwah kucing aku *orang ke?* , kawan2 , bf aku *wink*, bobob aku .
tak keruan tanpa mereka .

benda yang paling suka buat:
tidur *manyak tidur jd bodoh ya kawan kawan*

benda yang paling anda bosan:
kemas rumah.

if g KFC or Mc'D benda pa paling suka makan dan sebab:
KFC - ayam goreng , coleslaw plus kentang putar halimmmmmm.
Mc'D - burger spicy chicken Mc Deluxe , or Double Cheese Burger dan air ribena :D
sebab dia besttttt.

5 perkara yang diimpikan dalam hidup:
pergi rumah anak anak yatim dan orang tua
naik 4 wheels drive
berkahwin dan punya anak kembar
jaga keperluan keluarga aku semua , baik umie abah dan adik adik
jadi cikgu ya

Bagi 1 teka teki dan jawapan sekali . pastu jawapan mesti lucu dan misteri:
aku tak suka bagi teka teki , kalau jawap yes . aku la Ratu teka teki kata dak dak kelas aku ;p

sila tag:
kawan kawan yang selalu aku tag . ambil la ya . pada orang lain juga . silakan .

No comments: