mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, June 27, 2010

menghibur hati

Happy Birthday Gemok !!!!!! :D

Puteri Quraisya
26 June 2010
2 tahun.
kami satu family pergi rumah ibu pat Pasir Gudang, saja ja jejalan plus birthday dak gemok ni. memang panggil gemok pun pasal dia gemuk, montel, comel dan sewaktu dengannya. memula enjin tak panas so tak aktif la pergaulan bila engine da panas terserlah lah kegedikkannya. pastu semalam aku pergi Bukit Layang Layang la kan pasal ada Festival Layang Layang Antarabangsa, tak pernah pergilah katakan. Makk aikk lautan orang der, sangat ramai. penat ja dapat. pasal xda paper pun kat sana yang menarek perhatian aku, mungkin sebab malam kot. kalau aku pergi petang ada la layang layangnya ;p
aku shayunk betol dak gemok nieyh !
pasal aku pun gemok !
HAHAHA
*adajapictpmalashupload*

No comments: