mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, June 27, 2010

KENA TINGGAL LAGI !

ditinggalkan, meninggalkan, ala tak semestinya ia bermaksud negatif kan ? menangis bagai nak rak, tak perlu kot. pasal masing masing pergi tuk mencari rezeki dan juga tuntutan kehidupan. apa yang aku nak ceritakan sekarang ialah kehidupan ditinggalkan sang kekasih. HAHAAHAHAHAHA.
*geli bunyinya*


sebenarnya aku baru balik td ni antar abah pat bandar, pasal abah nak pergi Changi Airport, esok pepagi subuh flight ke Myammar. ada urusan kerja aka outstation la kan. hantar abah pat station taxi Singapore pastu balik. Aku pun bilang kat umie
"bersabar ya umie, kita sama sama ditinggalkan" .
aku gelak , umie pun gelak. HAHAAHAHAHAHA. bukan apa, abang sayang aku pun takda juga nie ke China then ke Korea. separuh mati nieyh aku rindu kan kau dean oii. da dekat seminggu da nieyh.


tapi nasib zaman da moden , pasal ada internet an, Skype dan YM penghubung segalanya. ary ary YM, nk tunggu kau balik 16 August terberanak da kucing Maklong aku. HAAHAHAHAAHA. paper pun. kepada Puan Aina aka Umie, bersabarlah dan sama sama kita harungi hari bersama ya. lagipun abah pergi kejap ja kan, abah da balik, dean pun tak balik lagi. Adoiiii.

plus lagu kat blog aku nie memang motif pasal ia sedang memahami. Cinta Antara Kita - Baizura Kahar ft Duta. lagu ni pun kau yang bagi kat aku kan dean, kau ingat tak ? Sudah berapa lama diriku ini tak bertemu mu, mungkin ku harap jua kau merinduiku sebagaimana ku merinduimu..
*skype pic*
Sukanya muka kau, aku kt sini rindu kau, gila !

No comments: