mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, June 29, 2010

kemalangan jiwa

adoi bukan mahu membuka pekong didada tapi masyaallah memang cannot go la ya. maaf. belum bersedia walau telah mencuba. cehh cam saspen ja an mukadimahnya. AHAHAAHAH . bukan apa semalam aku keluar pergi makan malam dengan umie dgn fyna, ya la da tinggal bertiga ja dirumah untuk apa memasak , membazir. cehh ! kami pergi la makan bubur nasi istimewa No 1 punya la, tekak aku nak makan bubur kang, dua mangkuk aku telan ;p macam tak makan tengah hari pula kau ca. HAAHAHA . pastu umie bilang nak beli ayam dengan lada, bawang plus plus plus la. aku pun okayh ja la. sekali kami pergilah pasar borong pandan.

aku selalu pergi pasar yang belakang dia ada Mart mart la kan. selesa sikit. tu pun ikot umie tolak troli o angkat brang ja. beli beli belum mahir. tapi semalam memang menggugat keimanan aku betul. aku memang tak pernah la masuk pasar borong pandan bahagiaan pasar pasar tu. nahhh kauuuu ..
mangsa mangsa tsunami
motif ? gatal. HAAHA
terbaring semua mangsa mangsa tu. HAHAAHHAAHA. aku bukan cakap besar atau mengada ngada plus menggedik. Aku terus pening kepala , plus kembang kempis hidung aku weyh. tak boleh aku pergi pure nya pasar. kalau aku seorang ja yang merasakan camthu mungkin korang boleh la nk labelkan aku dengan apa saja nama samaran aku, tapi adik aku si Fyna juga turut merasakannya. aku memang da tak boleh blah, lalu terus suruh umie dengan cepat la membeli dan balik. nak pitam ja aku rasa. duhhhhbahagian sayur. nampak lemon tu ? bikin honey lemon mantap thu :B
bahagian ikan ikan. roarrr !
nasib aku bersabar dan tenang ja kan ! kalau aku meroyan, mati la ! HAAHAHHAAH . dan pengajarannya aku memang tak mahu pergi pasar pasar yang pure punya la. cukup la KipMart ke, BestMart ke dan Kedai Runcit Abg Mat. menunjukkan bukti yang aku memang da pening tengok nie...
semua pun gambar aku snap , bergegar macam pala otak aku yang bergegar pening gila. HAAHAHAHAHAHAHA.

No comments: