mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, July 26, 2010

punya masalah? on CACA RM dan hantarkan ke

at least aku tahu macam mana cara tuk respect people's feeling. tak macam kau. aku tak amik itu sebagai gurauan la bongok. aku rasa macam kau keterlaluan. bukan sekali tapi sudah beberapa kali la wei. apa kau tak punya perasaan ke? aku menjadi diri aku sendiri. macam mana aku, macam itu la aku mmg tidak pernah berubah walau seinci atau setipis mana pun. kenapa heh? kau ada masalah ke dengan aku. aku ada kacau atau guris perasaan kau ke. aku rasa takda kot, sebab aku pun bukannya banyak cakap pun dengan kau. jumpa pun time kelas. ya la kan jangan judge people ketika kali pertama bersua, untuk kau aku judge. oh lemah lembut, sopan santun, halus mulus serta menggoda hati dengan suaramu yang menawan tetapi. jauh panggang dari api.

kalau tak suka cara aku, sila keluar dari pandangan mata aku. sebab aku pun tak suka nak melihat kau. aku jadi diri aku. itu keputusan tetap aku. nombor hidup ja besar, tapi... terima kasih. aku takkan kacau kau lagi ya. dan aku takkan bergurau dengan kau. untuk bercakap dengan kau juga, oh membuatkan aku berfikir seratus lima puluh juta kali ya.

UiTM Shah Alam memang mengajar aku sesuatu yang baru. phewwww

No comments: