mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, July 26, 2010

syurga sementara

walau sekejap, tapi ia tetap bermakna. terima kasih famili, terima kasih sayang, terima kasih semua yang membawa diri ini pulang dengan jaya nya ke Johor Bahru. dan sekarang di atas katil Kolej Melati. hmmmmmf.

masa untuk keluarga, oh makan nasi lemak larut malam pls. sangat teringin dan memaksa abah ikat perut untuk makan malam bersama untuk itu. yum yum.

masa bersama kekasih, terima kasih kerna menjadi penjual tiket yang berkaliber, menemani setiap masa dan mengalah untuk ayam yang lebih besar. menemani di salon untuk rambut tercinta ini. oh juga untuk muvee midnite, Inception. best kan cerita itu. pergilah wahai kalian tuk menontonnya. dan juga kenangan itu. terima kasih.

masa tidur bersama adik. terima kasih sebab selimutkan akak. akak sedar time adik selimutkan akak. tp akak wat wat tidur. rindu *okayh sekarang mula menangis kerna merindui* akak sayang adik, gaduh? biasa la kan. adik beradik. adik boleh pakai beg akak semua yang akak tinggal, mmg untuk adik pun. if tak siapa lagi nak pakaikan? :) mesti adik tak perasan kan akak cium adik time tidur. sebab akak rindu adik sangat.

boleh ulang semula tak waktu ini semua? dan tiada masa tuk pulang ke Shah Alam. blh tak ?

No comments: