mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, July 5, 2010

ayam beranak. percaya?

ya kenapa tak percaya? aku mangon kan diri seawal 6.30 pagi pada hari ini dengan ikhlas tanpa mulut yang mengomel. tu pasal aku bahagia ja rasakan. selalu jam macam ni, baru nk tito. mimpi pun tak sampai one lap.

paling meriah, aku on9 pepagi buta tu. oh before tu hantar Fyna pergi sekolah dulu ya. IM Facebook aku berderet. dan mereka menyatakan kekaguman dan kepelikkan Caca RM berada di alam maya itu. soalan paling best, kau tak tidur lagi heh? wei, baik sikit aku dah mangun la.

memang ajaib tapi percaya lah. bagai riuh sekampung ayam bertelur nya. macam lah aku tak pernah bangun awal pagi kan. okayh tipu, masa time belajar dulu. teheeee.

mungkin hari ini, hari baik tu mood okay saja. wink ;)

No comments: