mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Monday, July 5, 2010

nak sikit blh ?

masing masing ada masalah sendiri, masalah dunia, masalah peribadi. luahkan jangan simpan dalam hati boleh cerita di kedai kopi *nyanyi ala ala lagu cerita kedai kopi*

baik sebelum apa apa nak nangis dulu boleh tak? tetiba hati rasa sangat sayu, down, sedih dan bercampur gaul macam tepung aku nk bikin cupcakes. kenapa ya ? da lah aku tengah dengar radio web internet ni sokmo lagu sedih bagai. takpa hati cekal der, tu plessing ja lebih.

baik, kepada orang diluar SILA BAGI DUIT PADA AKU DENGAN KADAR SEGERA, aku betul betul perlukannya. aku nak pergi Pulau Tioman hujung minggu untuk DIVE ! lama da tak jadi orang laot ni. nak sangat pergi. pls pls pls.

terima kasih pada awak dan awak kerna sudi tuk menghulur sejumlah wang. tapi maaf ya saya ak boleh terima. awak yang pertama, saya memang cinta dan sayang awak sgt sgt. tiada yang lain. pada awak yang kedua, saya tahu awak cuba tuk menolong. saya sayang awak juga. apa apa pun terima kasih ya Dean Dang dan Ksara :)

oh ya tunggu keputusan yang itu pun buat jiwa aku merana. bilanya semuakan berakhir. aku penat dah. telah ku usahakan semuanya wahai encik.

*mahu mencari puncanya dimana*

No comments: