mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, July 6, 2010

manusia hanya tahu.

manusia ini aneh anehlah. buat baik salah, buat jahat lagilah salah. lalu mahu berbuat apa? sungguh tak dimengerti. sudah ku bilang, mulutku tidak semanis susu, cara ku tidak seperti pembodekkan alam semesta walau untuk kepentingan diri tidak aku sanggup tuk memasuki acara bodek menbodek ni. tidak mengapalah walau diri ini terpaksa jatuh ke jurang paling bawah. apa yang kalian mahu sebenarnya? aku sudah bahagia dengan kehidupan sekarang la. adakah kerna ku tidak bersujud dan menyembah di kakimu? untuk apa semua itu, janji kalian tetap dihati.

perasaan rasa rendah diri naik tinggi melangit dengan mengatakan kata kata maaf. saya Nur Fazlia ingin meminta maaf jika di sepanjang perkenalan kita ada yang menyinggung hati, terguris atau apa apa sahaja yang membuat ada ber'bicara' pasal saya. Ampun maaf dipinta. nanti kita kan jumpa. jangan risau. saya belum habis pengalaman disana. sekian.

No comments: