mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Saturday, July 31, 2010

rindu Caca RM terbakar.

perasaan sekarang sangat kosong, jiwa kosong, hati kosong minda aku juga kosong. semua bersangkut paut dengan perasaan. aku tak tahu kenapa dengan aku ni, masalah betul.

fatyn, awak ingat saya tak jeles ke tengok abah awak ambil awak di kolej, dan awak berlalu pergi? tapi saya hanya melihat dari jendela. saya cemburu sebab abah awak boleh ambil awak dan pulang bersama ke rumah. lepas dari peristiwa melihat awak tu, terus saya bercelaru seperti kucing hilang ekornya. meruntun jiwa dan hati saya.

aku? nak balik pun kena pikir beribu ribu kali sebelum dapat balik. kenapa? sebab rumah aku jauh, aku ada tanggungjawab disini!! aku tak suka itu. mmg la kena berkorban sedikit demi masa depan tapi aku memang tak boleh lah. aku lemah dalam hal ini.

umie, umie tak sayang akak da heh. sekarang umie da jarang jarang telefon akak. umie tak rindu akak ke? umie buat buat lupa kat akak ke? akak nk balik. akak nk macam fatyn, umie ngn abah datang jemput akak depan gate kolej. bukan macam haritu, hantar akak dan berlalu pegi dengan lajunya.

aku rindu.

No comments: