mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, August 3, 2010

perjalanan pertama mendewasakan.

oh oh oh begini rasanya, hatiku sengsara, mengingat dia, hatiku luka kerna kecewa oleh cinta....teheee. sekarang dan waktu ketika ini, JB mari maaaaaaa. dari Ahad aku balik, kelas takda so apa lagi panjang kan langkah kaki dengan bergembira. jyeaaaaah!!

seawal jam 6.30 pagi aku membangunkan diri dengan memandikan diri, bersiap siap dan bersedia untuk pergi. kenakan pakaian yang sempoi, dan berlalu pergi dari Kolej Melati. tunggu bas seorang diri ya, ya semuanya saya lakukan seorang diri. menunggu ketibaan bas 603. bas pertama penuh, tunggu bas kedua naik dan jalan. menuju ke seksyen 2, sangat membanggakan sedangkan nak pergi kelas aku selalu kompius tuk naik bas. dengan lipas kudung kadar perjalanan kaki aku, ditegur seorang pakcik. berseri seri muka awak, nk kemana. aku berlalu dengan tersenyum. Cik, pergi KTM Padang Jawa blh? blh naik la, naik taxi. :))

bual bual ngn pakcik pasal hindustan, da nk sampai: awak org sabah ke ? eh tidak cik, org Johor. sama la kita sahutnya. HAHAHAAHAH. baik, bye bye pakcik.
KL Sentral bang. semangat aku. pastu aku tak duduk diam pasal tertanya tanya adakah lepas ini, train yang datang menuju ke ke KL Sentral ? aku msg ana, tak reply, aku miskol baru jawap. tp thu pun aku da tanya dak lelaki sebelah aku. AHAHAHAHH. kang aku sesat ke mana, parah !!

lepas tu sampai KL Sentral, mahu aku terangkan yang aku KESEORANGAN ya melakukan ini semua, mmg gigih !!! di KL Sentral aku disambut oleh sang kekasih yang dahagakan kasih sayang aku. HAAHAHAHAHAHA. kami sarapan Mcd, dan berlalu lalu berjalan jalan menuju ke Bukit Jalil bersama. dia ajar aku in-case ada something emergency kalau aku da tahu nk ikot route mana la kan. jam 12.45 tgh hari kami sampai di bukit jalil dan aku terus beli tiket dan naik.

selamat jalan dean ! and now aku ada atas katil aku sendiri. makan apa yang aku nak. buat apa yang aku suka. plus dean pun cakap napa hari ini muka awak mcm ada lain erk ? berseri seri ke apa nie?
jawapan nya, sebab aku dapat balik kampung mmg la berseri seri muka aku. HAHAHAHAHAA. asyhukkkk!

balik JB bawa kereta lupa jalan, Umie cakap berlagak da duduk KL lupa jalan. xda maknanya ! oh sedap semalam makan lagsagna di Secret Recipe dan Ice Choc Whipped Cream.. Heaven. kejap lagi kita makan asam pedas ikan pari ya ca. umie masak ! terbaik!!

No comments: