mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Sunday, July 11, 2010

jodoh tak kemana.

im counting time to leave now. feel like so empty, rasa macam nak kena mula from A to B and the end letter is Z. hadoi! bersediakah aku menempuh alam baru ini. satu ja dalam otak aku sekarang ni, kau pakai redah saja Ca. itu yang terbaik. entry kali ini, aku nak ucapkan terima kasih segulung tikar terima kasih dan ucapan Selamat tinggal pada.....Umie akak ♥ ♥
berkat doa, susah payah dan sentiasa ada dengan aku susah senang.abah akak juga
susah payah atas segala kudrat mencari rezeki tuk kami.adek kakak
dak nie la aku wat bergaduh, bila aku takda comfirmla dia rindu aku.
belajar rerajin ja, jgn nk gatal cinta cinta,
tulis surat bagai.
PAHAM!oh masakkan umie.
gambar diatas, ketika mencuba telur
'hye semua, mari dekat mari dekat'
HAHAHAHA.ksara.
cepat2 cari jodoh ya. HAHAHA

wah banyak juga nk kena ucapkan selamat tinggal. tak sanggup rasa hati ini.
pada adik adik lelaki teruskan usaha dgn gigih ya.
pada rumah tersayang, mesti aku rumah sakit bak kata El.
pada suami aka katil dan bilik terhebat.
zaman kegemilangan on9 tuk berFB, berblogging dan lain lain.
pada Mr Dodo aka kamera D5000 aku. click ini tuk tahu.nanti bila da serasi saya bawa awak kesana ya. jgn risau.
akhir kata. ucapan tuk diri sendiri.
Caca RM pandai jaga diri ya, belajar rajin rajin. kau boleh malas ja lebih.
Goodbye my Lover

No comments: