mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, July 2, 2010

waktu tidur saya

Saya sedang mendengar
Cinta Antara Kita - Baizura Kahar ft Duta

Mungkin saya patut
tidur sekarang ni

Saya suka
kucing. nak dapat kucing baru, jyeaah !

Sahabat-sahabat baik saya
sentiasa ada tuk saya.

Saya tak faham
kenapa perlu wujud tidak setia dalam hubungan

Saya kehilangan
duit kerana bershopping tadi. HAAHAHA

Ramai yang berkata
aku comel ! HAAHHAAHHAHAHA

Cinta itu adalah
indah. bila bergaduh sampah !

Di suatu tempat , seseorang sedang
menggelamun memikirkan jangka hayat nya

Saya akan cuba
belajar tuk memahami

Ayat selamanya membawa maksud
kekal kot.

Telefon bimbit saya
Nokia dan Motorola.

Bila saya terjaga dari tidur
saya nak kencing.

Saya paling meluat apabila
orang tu pengotor , no manners

Pesta / Parti adalah
makan ! yum yum yum

Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah
semua binatang pun comel la ;B

Peringkat umur yang paling menyeronokkan
yang tak mengerti apa apa

Hari ini
hari malang.

Malam ni saya akan
huh ? tidurla pa lagi

Esok pula saya akan
bangon lewat, makan dan on9

Saya betul betul inginkan
dia. rindu ni.

Ketika awak melihat wajah di hadapan cermin pagi ni
pagi tak bangon lagi

Ayat terakhir yang awak katakan pada seseorang ?
ayat manja seorang kekasih pada pencintanya. rahsia.

pada yang bosan, silakan,

No comments: