mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Friday, July 2, 2010

jangan ikut

hoi hoi hoi kau, aku cerita dekat kau supaya kau tidak berkelakuan seperti si jablai itu. kalau kau sebegitu, hancur musnah hatiku. tapi aku tahu kau bukan sebegitukan? jujur, akur, tunduk setia kerna itu yang ku harapkan selama ini.

pesanku padamu, harap kau juga tidak keluar dan memakai baju yang sama warna dengan pasangan sebelah kau. tak sanggup aku untuk itu. kau agung, aku dahulukan kau apa apa pun. tetapi keluarga memang pergi dululah. lalu kau kata, elak aku ja yang jumpa kau plak. tidak, mungkin tidak. kau hanya satu.

sayang aku hanya tuk kau yang benar benar mahukannya. aku takkan membuang masa tuk orang yang tidak layak digelar sang pencinta.

No comments: