mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Thursday, July 1, 2010

sambungan malang pak kaduk.

HAHAHAHAHAH . ini sambungan cerita sebelumnya, ingat aku bebas rupanya tidak. turut terkena badi nya. chett! lepas aku hupdate si Julai bawah ni, umie ajak aku keluar katanya nak bank in duit tuk Cici. aku menurut saja perintah. aku nie kalau da keluar, nak air bubble tea, so aku ajak la umie pergi kipmart beli coolblog. umie tak pakai tudung, jadi aku seorang ja la turun. pastu tiba tiba umie nak beli durian plak. aku cakap tunggu aku datang semula kat kereta t aku beli. sekali aku da siap beli, aku tengok umie kat luar.

rupa rupanya umie tertinggal kunci dalam kereta dan terkunci dari luar. apa lagi gelabah la dia. aku g panggil pomen suruh buka la kalau blh. tak bloleh katanya susah. kami pakai kereta abah, pastu hampir 45 minute kot menunggu. last last call abah, suruh datang hantar kunci. aku da tergelak ja memikirkan hari ini. apa punya turrrr la!

kesimpulannya, semua ada cerita pada 1 Julai dan adillah utk kami semua. terima kasih :)

No comments: