mari berteman

penggunaan 'aku' lebih sempurna bagi penceritaan dan penulisan. da view tu, mehh la follow. no worries, InsyaAllah following back. maaf & terima kasih.

Tuesday, August 24, 2010

feeling really unappreciate.

sesi luahan perasaan bersama Nur Fazlia Binti Rosli....

boleh tak aku nak cakap yang selama ini, aku berbohong yang aku bahagia, nampak happy dekat SHAH ALAM nie, sedangkan hakikatnya aku merana. tuhan saja yang tahu hati ini. semua orang nampak, lihat, rasa aku bahagia dengan hilai tawa, senda gurau, riuh rendah yang aku pamerkan. hakikatnya tahukah anda yang aku menangis setiap hari di kamar tidurku. disetiap sudut pabila aku keseorangan. kenapa mesti begitu? aku tahu aku lemah, sebab aku Tak Punya Sesiapa Disini. sungguh aku katakan aku kosong. aku lemah. aku sendirian. aku tak punya sesiapa. mereka datang dan pergi. mereka tidak pernah sentiasa bersama. ya la aku sesorang ja yang survive as a student kat sini fer batch aku. kawan kawan lain mana? 4 orang ja kawan aku yang betul betul memahami. tapi mereka semua tiada disisi macam kawan kawan lain yang ada sekarang. mereka semua sudah lama bersama, tiba tiba aku nak masuk macam janggal ja rasanya. sebab aku tidak pandai tuk menarik perasaan tu, pasal aku tidak mahu dicop menyibuk, menyusahkan orang dan yang sama waktu dengannya.

boleh tak nk cerita something, tadi buka puasa lambat jam 7.45pm baru minum air pasal Q kat KFC panjang berjela. kenapa tak minum air yang KFC sediakan? macam mana nk ambil t orang potong Q kita. kalau ada Abby dan Ana plus Cekya mesti da riuh.da tolong menolong. so dalam keadaan macam tu, air mata aku menitis dengan tiba tiba. rasa kosong sangat jiwa ini. tak punya sesapa. dan tiba tiba teringat umie. kalau sekarang mesti dengan umie. dan terus aku ambil keputusan macam maw berhenti saja belajar dan balik. boleh tak macam tu?

td ada test juga. hancur ke laut. ya la pasal jiwa pun tak betul. rasa sgt teruk diri ini, dan tidak layak untuk berada disini. enta kenapa la dengan aku nie. haish. adakah aku yang bermasalah atau apa? ke masih belum boleh sesuaikan diri lagi? tak tahu. aku tak tahu. lepas abis test aku kelam kabut balik sesorang kejar bas. nasib ada Iqa Doh dengan Umi, jalan sampai bus stop. bus full. aku tak sempat nak naik, tp cepat cepat diaorang panggil naik juga. terima kasih. aku igt itu. tiba tiba memang ingatla sangat. kawan suka senang cari, kawan duka semua pun lari. takpa la selagi aku boleh berjuang sendirian, mencuba yang terbaik. walaupun sukar.

terima kasih pada yang betul betul menganggap aku kawan. dan terima kasih juga pada yang hanya tahu membenci dan mementingkan diri sendiri. bukan berdendam tapi ingat tak semua orang suka kita. walaupun kau baik mcm malaikat la konon dihadapan mereka. aku boleh balas la. kalau kau terasa maaflah. tapi aku bukan mcm yang lain, berpura pura. da tak suka da la. belakang orang tu ngumpat bagai nak abis air liur. depan orang tu uii na kau, manis mulut macam strawberi. terus ciom mulut. mcm haram la tu. tak kira la kau atas umur aku ke, bawah umur aku ke atau sama umur aku. kalau aku tak suka memang tak ok.

sekian terima kasih kerna sudi membaca luahan hati Nur Fazlia. tak suka aku? so do not waste your time hating me, because im not interested to know bout it. okayh?

No comments: